Sommar

2012-06-18 @ 23:53:59
♥ Åh, fan vad man längtar efter lite värme nu, och lixom sommar på riktigt! Har haft så sjukt stora förväntningar på det här lovet, men nu när det äntligen är sommar får jag redan ångest över allting, det känns som om jag inte kommer hinna med någonting..Hahhaha vid sånna här tillfällen så är man glad att man har en häst. För vad det gäller dian så är ganska mycket redan planerat och då kan jag lixom hålla mig lugn, jag gillar att ha koll och att ha plan, så jag vet att allting hinns med. Samtidigt är jag en sjukt spontan människa, älskar att göra oplanerade grejer å bara va spontan... Haha, men när det gäller Dian känns det i allafall, som sagt bra att ha en planering. Hehe luddigt inlägg, sorry ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0