Dåligt

2012-07-29 @ 10:56:14
känns dumt av mig att ha en blogg och aldrig blogga... det är ju ändå en hel del som kikar in och så vill ja ju gärna ha nåt inläg skrivet varje dag, så man kan se tillbaka på sin utveckling dag för dag.
 
För att uppdatera läget med Dian; Dian mår prima ute i sommarhagen och det känns som om hon äntligen har börjat vakna till liv efter sin sommardvala (haha). Hon blev ju så otroligt trött och seg efter att vi släppt ut henne (mkt förståeligt, men ändå) men nu känns det somsagt som om den egna motorn åtevänt, underbart!
 
Dock, kan jag inte säga att det går så bra med Dian just nu, eller det är snarare så att det inte går så bra för min egen del. Jag är verkligen inne i en svacka, som ryttare, just nu. Ingenting funkar, verkligen ingenting. Får inte till sitsen, inte kontakten, allt det där jag vet, känns som bortblåst. Jag vet att man ska ta upp blicken, att man ska leda, att man ska sitta upprätt, ha kontakt med munnen... Men ingenting går vägen :( Jag är inte på topp just nu med andra ord. Och det SUGER. Apballe. (ursäkta).
 
Jag ska rida lektion på torsdag för en superbra tränare, ska försöka börja om från början lite gran och bara fokusera på mig själv. Man blir så otoligt frustread när det är såhär, man vet, men det går lixom inte. Ja, frustredande är nog rätt ord. Sen har jag lätt för att ta saker och ting väldigt allvarligt och har svårt att se på saker och ting ur andra perspektiv. Jag vill så mycket, och så gärna, när då saker och ting skiter sig känns det som om världen rasar och jag blir förbannad, arg, ledsen. Har som sagt svårt att ta det med en klackspark men nu känns det bättre, jag har lite av en plan nu och har även samtalat med min mor. Den här träningen på torsdag känns väldigt nyttig och jag ser fram emot den.
 
Måste även tillägga, för att ni inte ska tro att jag är värsta galningen, att jag har varit inne i den här svackan ganska länge nu och detta är inte något jag upplevde typ endast igår, om ni fattar?
 
WellWell, det känns inte så hopplöst just nu i alla fall. Idag ska Dian vila, bara laaaaata sig i sommarhagen :D och jag ska antaligen luncha å mysa med en kompis i stan (om åsnan hör av sig).
 
Se ya, ska ta tag i det här med bloggen nu också, tänke jag :) Funderar på att ändra layouten så småning om också....
 
 <3
 

Kommentarer
Postat av: Daniela

Vilken ras är Dian? :)

Svar: hon är okänd!
lisaochdian.blogg.se

2012-08-06 @ 10:55:19     URL: http://powerpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0