Jag lever

2012-08-29 @ 15:13:48

Hej, jag lever. Bra va? Det har varit fett mycket nu när skolan kommit igång och jag har för tillfället lite problem i mitt privatliv :( tyvärr. Men nu är saker och ting bättre och jag hoppas allt så småningom kan lösa sig. TACK, till världens bästa vän Homa. Ibland blir jag nästan mörkrädd, det är helt sjukt att du vet allting som hänt. Du är den enda jag berättat för... Jag undrar hur mina andra vänner skulle reagerat om de fick veta sanningen igentligen? Huuuu ;( ( nej jag är ingen mördare eller psykopat).

Sitter i skolan nu, börjar om en halvtimma. Skulle haft sovmorgon men hade morgonfodring, så det var bara att kliva upp nät klockan ringde 05,15... Härligt! Haha...


Whatever, köpte en äcklig jävla kaffejävel på pressbyrån och skämde ut mig, kunde inte hitta muggarna :(

Snacka om att vardagen är igång nu, elr sjukt? Det känns höstig och kallt, låg lixom på bryggan vid stallet med Anna och badade och solade, för typ en vecka sedan :0

Visst låter jag positiv? Nä:( men allt känns sådär just nu, man blir ju fan deprimerad på hösten...

Btw, vi klippte Dian igår och det är ju kul!! Hon var jätteduktig och blev jättefin:) ni får en bild. På bilden är hon dock nydushad och tvättad så ni kanske inte ser så bra. Edit, gick ej att ladda upp bild.


Btw, tack till er som hänger kvar hög trots uppdateringen! <3


Skriver från luren så ni får överleva lite stavfel...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0