Back home

2012-08-06 @ 21:40:44
TJA! Nu är jag hemma igen efter en myskväll hemma hos Natta! Idag var jag ute i stallet hos min ponny Dian, kollade till henne i sommarhagen. Det är så spännande just nu, för nu efter exat ett år sedan köpet, känner jag att vår relation verkligen börjar stärkas. Jag märker hur hon känner igen mig, hur hon faktiskt verkar glad att se en och att hon själv väljer att följa efter osv. Det är helt underbart. Alla ni som själva känt den känslan och kontaken med ett djur håller väl med mig?
 
Var som sagt bara å myste å borstade Dian lite idag men kan säga att det var ett jävla projekt att ta sig ut... Hade fått för mig att på egen hand testa en såkallad genväg jag hörttalas om. (från stationen till stallet). Det gick ju.... inte så bra. Fick klättra över broar i nån jäkla djungel och gå längs med åkrar, tror inte jag gick rätt väg kan jag säga iallafall, haha. Hade, (eftersom jag är så kärleksfull och snäll mot Dian) köpt ett äpple till henne. Men efter att traskat runt i snart en timma tyckte jag så synd om mig själv att jag åt upp det själv :( Dian fick skruttet i allfall, och hon vart glad ändå ;)
 
Nu ska jag kika på Wallander. hehe
 
 
Mitt hjärta. Jag tror på oss, jag gör verkligen det. Nu kör vi!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0