Hej bloggen!

2012-08-07 @ 08:43:56
Hej där. Idag ska jag bege mig ut till stallet, oväntat? ;)
 
Har cykeln på stationen idag så slipper försöka mig på den där genvägen igen.. Trauma..... ;)
 
Ska rida dressyr! Kanske får med mig några bilder om det finns någon som har lust att klicka, annars ser jag fram emot att rida själv inne i ridhuset till musik och bara skärma av. Älskar att rida själv till musik och bara focusera till max. Får aldrig till den där fulländade konsentrationen när det finns andra runt omkring, kanske för att jag är så  rädd för att jag skulle råka rida in eller krocka med någon, haha.
 
Ska iallfall försöka upprepa träningen för Anna i torsdags. Jobba med utåtställning, små volter i volten med övergångar trav-skritt-trav. En för övrigt skitbra väldigt enkel träning jag kan tippsa om för den som vill jobba med att få en lösgjord och mer ställbar häst. Det är nämligen exakt vad vi jobbar på.
 
Ska även träna lite fattningar och kanske början till skänkelvikning. Återkommer med hur det gick.
 
Nu ska jag chilla hemma en liten stund och sedan käka tidigt lunch och dra. Efter stallet tänkte jag träffa Åsnan (haha, vad elak jag är?). Åsnan är världens bästa kompis, Homa :) Hon är van, tror jag ;)
 
ha det! Slänger in ett par bilder.
 
Mitt hjärta. Denna bild är tagen typ tredje gången jag rider henne... kärleeeek
Nedan kommer några bilder i från förra träningen!
<p>Bebi</p>
<p>Bebi</p>
<p>Bebi</p>
<p>Träning förra torsdagen</p>
Bilderna är ju som ni ser jättedåliga (iphone bilder) men man får iaf en uppfattning :D
 
<p>Haha, minnen</p>
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0