det här med att blogga

2012-08-17 @ 10:20:15

Hejsan! jag har lite beslutsångest för tillfället. Jag vet inte om jag är så speciellt ämnad till att blogga, haha. Just nu har jag verkligen inte haft någon lust att blogga alls. Samtidigt som man ibland kan få värsta lusten och tusen idéer och en massa inspirtation till att försöka hålla igång. Jag älskar igentligen tanken och min mening med bloggen, att på ett väldigt enkelt sätt (via dator och internet) skriva dag för dag om resan med Dian. Skillnaden till att skriva dagbok, eller liknande är ju att på bloggen får man som jag skrev, naturligt och enkelt även med bilder som är kul att kolla på i efterhand och dessutom är det välidigt smidigt, det går till exempel väldigt snabbt att skriva :) Sen kan man ju i och för sig ta och öppna upp ett worddukment som man sedan uppdaterar dag för dag... Men hur kul är det igentligen? Har man blogg, glömmer man ju inte bort att blogga på samma sätt, eftersom man vill behålla sina läsare, och desutom så kan man ju få en del feedback från läsare och det är ju kul.

Nej, vet inte riktigt vad meningen med detta inlägget var, mest lite tankar. Har ju även förklarat lite varför jag ändå vill ha en blogg.

 Men som ni ser svajar ju uppdateringen ordentligt så just nu har jag funderat lite på att ta bort bloggen men samtidigt känns det tråkigt. Kanske ska låta den få va bara, och om inspirationen dyker upp så är det bara att skriva.

Vi får se.

Kram

 

ett år gammal bild (:


Kommentarer
Postat av: Wilma

Väldigt fin blogg! :)

Svar: tack! <3
lisaochdian.blogg.se

2012-08-17 @ 21:54:43     URL: http://wilmafur.blogg.se
Postat av: Annika

Fin blogg :)

Svar: tack!
lisaochdian.blogg.se

2012-08-18 @ 10:23:14     URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Julia

Hej, fin blogg du har:)
Har du egen ponny?
Kram

2012-08-25 @ 11:35:21     URL: http://juliaroz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0