Hjälp!

2012-08-07 @ 11:15:48
Hej! Som ni ser så ser det ju lite annorlunda ut här just nu... Blev inget jätte pampigt, utan körde bara rätt enkelt. Men min fråga är; jag har så sjukt svårt att bestämma bakrundsfärg, testade massa olika nyanser men allting ser så tråkigt ut bredvid den mörka designen. Så bestämde mig för att testa en riktig kontras-färg. Först var jag på väg att ändra på en gång men sedan ångrade jag mig. kanske inte helt fel ändå?
 
Fråga: Är det för skarpt?
 
Bör jag ändra? Några tipps? :)
 
Ni som svarar är bäst!
 
Blir jätteglad om någon komenterar...
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Det vart ju snyggt! Men vad snackar du om kontrastfärg??? För mig ser det vitt ut? :S

Svar: jag ändrade till vitt! Haha... Tack!
lisaochdian.blogg.se

2012-08-07 @ 12:34:15
Postat av: Mim

hur gammal är du ? :)

Svar: 15 :) Vadårå? :)
lisaochdian.blogg.se

2012-08-07 @ 18:39:39
Postat av: Mim

hur gammal är du ? :)

2012-08-07 @ 18:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0