Snart...

2012-06-24 @ 18:15:10
Ska som jag skrev i förra inlägget ut till stallet snart och rida. Ska rida barbacka, och det var ju ett tag sedan. Har bara gjort det typ två gånger på Dian eftersom hon är ganska "klurig" att rida och ibland kan vara lite tittig och svår. Dock måste jag säga att förra gången jag red utan sadel tycker jag att jag fick en väldigt fin kontakt med henne så jag tror att hon  trivs väldigt bra utan sadel :) Dessutom så är ju barbacka skitbra för balansen och sitsen :D
 
Imorgon ska jag upp TIDIGT och ta tåget för att sedan cykla till stallet. Ska va i stallet sju så går väl hemmifrån typ 6. Ska eventuellt jobba i stallet i sommar men då måste jag vara med ett par dagar med någon och "lära" mig var alla hästar står, går i hage, vad de ska käka osv. Så imorgon ska jag vara med Anne och få lite koll på läget, är då tanken ;)
 
Har nu under eftermiddagen bokat in en Pay&jump i Sigtuna 60cm och även planerat att kanske åka på en två-dagars hopp-träningsläger med Dian, kul va?! Hoppas det blir av, har mailat och frågat lite :D Vore jättekul att komma iväg med Dian och dessutom vore det skitbra träning för henne, förutom den faktiskt träningen för tränare är det även bra träning mentalt med tanke på att vi åker iväg och att hon kanske skulle stallas upp där.
 
Mamma ♥ följer med i eftermiddag och fotar  har hon lovat så slänger kanske upp lite bilder ikväll.
 
Nu blir det lite bilder från en annan gång jag red barabacka, bilderna togs bara ett par dagar efter att vi hade köpt Dian, vi hade inte hunnit köpa någon sadel då haha ↓
på bilden ovan tycker jag att hon ser så snygg och vacker ut, hihi
 
 
Åh juste, jag fixar lite tidsinställda bildinlägg, så blir det bra update idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0