Hemma från stallet

2012-06-18 @ 20:39:41
Är hemma från stallet nu, tränade Dian precis som jag planerat (inlägget under). Vid ett tillfälle stannade hon upp och vägrade gå frammåt. Hon kan ju vara lite fjantig ibland, men tog det lugnt och försökte vänta in henne. När hon inte gick framåt gick jag på lite hårdare och hon reste sig upp, väldigt högt, med ryggen mot vägdiket och jag halft flög halft hoppade av. Allt gick bra och hon gick inte runt men det var lite obehaglit. Hon har ju en typ av unghäst/trots tendens att resa sig, när någonting är "fel". Typ om man kräver för mycket osv. Jag borde kanske ha varit lite mer tålmodig, någonting att ta tänka på nästa gång det uppstår en likande situation.

Annars gick passet välidg bra, blev mycket jobb upp å ner i skogen.  ↓

Såhär såg det ut, haha :)
Sedan hittade vi smultron, Dian gillade starkt :D


Superkott :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0