Dålig uppdatering, FÖRLÅT!

2012-06-29 @ 22:10:36
Haha ush på mig, har inte kommit mig  för att skriva ner någonting nu på flera dagar. Har inte haft tillgång till min mobil eller laddare heller och i onsdags (tror jag?) var jag ute å röjde hela natten å har därför... aaa ni fattar ;)
 
Igår var jag trött som fan INTE sovit en blund alltså HAHAHAHA sjukaste natten jag varit med om men kan fan i ens berätta här, alltså jag dööör. (förlåt) :D
 
Whaterver, vad har hänt annars då? I onsdags red jag lite barbacka vilket gick sådär. Inget jätteseriöst pass heller, men hon var okonsentrerad och tittigt och jag ville inte flyga av. Här kommer ett par bilder i allafall :)
 
HAHA, nu behöver ingen få panik att jag inte kan linda eller liknande utan det är MENINGEN att de ska sitta exakt som de sitter :) lindorna är lindade just som de är p.g.a. mubb-behandling, som förövrigt har varit helt otroligt framgångsrik! Som jag skrev förut har vi intensivbehandlat typ 4 dagar nu och nu är mugget i princip HELT borta, hur fantastiskt efter tre måndarers kämpande?!
 
Sedan dagen efter red jag ett markarbetes pass på ridbanan. Började otroligt bra med en banhoppning i galopp och jag hade BRA kontroll på henne! Tumme upp på det, kändes riktigt bra. Dock blev hon trött fort, kondisen är verkligen INTE på topp just nu. Resten av passet vart sådär halvbra, ni vet? Inget direkt att klaga på men lite långsamt och jobbigt och sista "lilla banan" vi hoppade vart väldigt i otakt och alla hinder hoppades mer eller mindra knasigt... Menmen, nöjd överlag.
 
Idag har Dian fått vila, förutom en promenad på kanske 4 km ner till vattnet. Planen är att börja vänja henne vid vatten så småning om. Att ställa ner en fot idag var lite mycke begärt men hon var ändå nyfiken och nosade på vattnet och kunde stå vid stranden avslappnad! Kul :)
Här kommer lite bilder!
HAHA, mitt smile?! XD
 
På tisdag ska jag och dian till Sigtuna och hoppa pay&jump! Det ser jag fram i mot!
Så här såg det ut på vår förra p&j!
 
Så, detta var allt för mig för den här gången. Skriver så fort jag hinner, ska försöka fixa lite tidsinställda som kommet upp under veckan så att det blir lite bättre uppdatering, vi får se om tiden räcker till. Nu har jag hemsk brottom, ska nämligen äta godis...
Vi HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0