Dagens träning.

2012-06-18 @ 15:28:24
Dian har ju haft två veckor vila på sommarbete, hon kommer gå kvar på bete hela sommarn. Känns som en självkarhet då det är super nyttig för henne att få lära sig lite flockliv, med allt vad det innebär men t.ex uppforstran, hästspråk osv.

Men till saken, hon sätts ju igång nu, har tänkt komma långt med henne i sommar och då behövs kondition och mer muskler, framför allt!

Idag ska jag ta en trav/jogg - runda ner till vattnet och sedan tillbaka, som ni ser på bilden nedan (hahaha) så har ja ritat en röd linje (hahahah) den delen där jag ska trava. Den röda inrigningen är stallet (haha) och sedan går den röda linjen ner till vattnet. Vid vattnet vänder jag och travar tillbaka till skogen, där den blå linjen börjar (haha). Den blå linjen är en runda genom skogen som är jättebra då det är sluttning och backe där! Sedan fortsätter jag skritta när jag kommer ut från skogen, tillbaka till stallet.

Den samanlgada trav-rundan är på exakt 3,5 km. En jättebra motions-runda för Dian!

HAha, försöker komma från städningen så mycket att jag sitter och ritar på kartor.....

Hoppas ni fattar, gör ni det? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0