Börjat blogga!

2012-06-18 @ 14:27:09
Hejsan! Har nu ett tag tänkt på om jag ska försöka ta och börja blogga lite smått ändå! Ja menar, så sjukt kul att få varenda dag med ponnyn dokumenterad och sedan kunna kolla tillbaka dag för dag, exat hur utvecklingen gått och dessutom är ju en blogg ett skitbra sätt att få med bilder osv.. Visst? :D Så nu har jag faktiskt börjat efter mycket om och men. Kommer inte att blogga för att så många som möjligt ska läsa det utan, just för att det blir ett kul sätt att dokumentera utvecklingen med Dian å om några läsare hänger på, så absolut! Kul (: Yesyes, nu måste jag fan ta och städa, haha. Men vi hööörs.
HAHA minen?! Tycker hon vart väldigt söt på den bilden i allafall! Bilden är tagen när jag och Dian drog iväg på vår första p&j någonsin, hela 50cm! ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0